XXV Międzynarodowe
Targi STACJA PALIW 2018

Data:
Start: 09.05.2018 10:00
Koniec: 11.05.2018 14:00

Adres:
EXPO XXI
12/14 Ignacego Prądzyńskiego

01-222 Warszawa
Polska

Organizator:
Polska Izba Paliw Płynnych:
ul. Słomińskiego 19 lok. 521,
00-195 Warszawa
tel. 22 637 50 77
Email: targi(at)paliwa.pl
Radosław Włodarczyk
r.wlodarczyk(at)paliwa.pl
tel. +48 22 637 50 77 wew. 105
+48 534 995 452

Weronika Karauda
w.karauda(at)paliwa.pl
tel. +48 22 637 50 77 wew. 119
+48 731 838 351

Szymon Czerski
s.czerski(at)paliwa.pl
tel. +48 22 637 50 77 wew. 109
+48 733 166 664

Dlaczego warto zostać wystawcą

1. Bezpośrednie zaprezentowanie oferty. Udział w Międzynarodowych Targach STACJA PALIW to czas na demonstracje produktów i usług firmy, jej możliwości oraz wywarcie pierwszego, jakże ważnego wrażenia, na licznych branżowych gościach.


2. Dotarcie do szerokiego grona branżowych klientów. To unikalna okazja do spotkania się w jednym miejscu z kadrą menadżerską i specjalistami oraz nawiązania z nimi cennych kontaktów, które zaowocują już podczas targów albo w przyszłości. Udział w targach to optymalizacja kosztów i wydatków marketingowych, dzięki precyzyjnemu dotarciu do decyzyjnych i konkretnych osób.


3. Wzmocnienie istniejących relacji. Międzynarodowe Targi STACJA PALIW to doskonała okazja do utrwalania więzi i budowania pozycji swojej firmy pośród istniejących partnerów. Umawianie formalnych i mniej formalnych spotkań podczas targów z dotychczasowymi klientami i prezentowanie swojej gamy produktów lub usług, wprowadzanych innowacji i planów na przyszłość, to czas aby zaprezentować się jako innowacyjna, dynamiczna i solidna firma, która jest ich ważnym dostawcą i partnerem w biznesie.


4. Zamykanie transakcji. Międzynarodowe Targi STACJA PALIW są świetnym miejscem do sfinalizowania umów i podpisania uprzednio uzgodnionych kontraktów. Nadając rozgłosu takim wydarzeniom pozycja firmy i jej wizerunek rośnie. Korzystając z rozgłosu medialnego towarzyszącego targom mogą zintensyfikować Państwo działania PR i poinformować branże, zwiększając zainteresowanie wokół swojej firmy i podwyższając wartość jej notowań.


5. Wzmocnienie pozycji na rynku. Obecność na Międzynarodowych Targach STACJA PALIW będącymi najstarszymi i największymi targami dla branży paliw i myjni, podkreśla Państwa pozycje i reputacje na rynku i pozwala być na krok przed konkurencją.


6. Strategiczna lokalizacja. Umiejscowienie targów w Warszawie, centrum biznesowym Polski oraz siedzibie instytucji, rządu i zarządów wielu spółek dopełnione rozbudowaną infrastrukturą, sprawiają, że targi w Warszawie pozwalają na budowanie istotnych kontaktów biznesowych.


7. Nagrody i wyróżnienia. Udział w konkursie PRODUKT ROKU i zdobywanie innych wyróżnień oraz odznaczeń buduje prestiż i renomę produktów, usług oraz firmy.


8. Badanie potrzeb rynku. W bezpośrednich rozmowach z decyzyjnymi osobami dużo łatwiej jest poznać potrzeby i wymagania co do funkcjonalności produktów oraz zakresu usług. Spełnianie oczekiwań klientów wyróżnia firmy przodujące w swojej dziedzinie oraz stawiające na jakość i rozwój.


9. Więcej niż targi. Międzynarodowe Targi STACJA PALIW to wymiana doświadczeń i wiedzy,współpraca i kooperacja, nawiązywanie nowych relacji i poszerzanie horyzontów. Program ramowy, w tym coroczna konferencja i Akademia Przedsiębiorcy, kształtują i inspirują rynek przyczyniając się do jego rozwoju.