• MTSP2018_27.JPG
  • MTSP2018_32.JPG
  • MTSP2018_29.JPG
  • MTSP2018_2.JPG
  • MTSP2018_10.JPG
  • MTSP2018_51.JPG
27.02.2017

Ponad 170 stacji MOYA do końca roku

Anwim SA, zamierza w tym roku „ubrać w barwy” MOYA ok. 40 placówek

Po dołączeniu do sieci 18 stacji franczyzowych i otwarciu 8 własnych placówek marka MOYA zakończyła 2016 r. z liczbą 132 obiektów funkcjonujących w jej barwach. Na koniec 2017 r. przy polskich drogach ma działać łącznie ponad 170 stacji z logo MOYA.
 
Realizując swój plan posiadania w sieci 250 stacji do końca 2019 r, polska firma Anwim SA, zamierza w tym roku „ubrać w barwy” MOYA ok. 40 placówek. Marka planuje dalej umacniać swoją pozycję wiarygodnego partnera dla przewoźników, jednak wybór lokalizacji dla części nowych stacji to krok w stronę budowania rozpoznawalności wśród klientów indywidualnych.
 
Paweł Grzywaczewski, Członek Zarządu Anwim SA- Naturalnie rozwój franczyzy to dalej jeden z naszych priorytetów. W wyniku niepewności co do ostatecznego kształtu podatku handlowego wielu naszych potencjalnych partnerów długo wstrzymywało się z decyzją o przystąpieniu do sieci. Przez to w ubiegłym roku dołączyło do niej jedynie 18 stacji franczyzowych, co i tak jest dobrym wynikiem. Zamierzamy jednak wyrównać tę stratę w bieżącym roku, przyłączając do sieci około 30 nowych stacji franczyzowych. Do tego powinniśmy uruchomić co najmniej 10 stacji własnych. Co więcej, znaczna część z nich będzie ulokowana w dużych miastach. To dla nas istotny ruch w kontekście zwiększenia dotarcia do klientów indywidualnych. Dzięki dogodnym lokalizacjom stacji MOYA w pobliżu przejść granicznych i parków logistycznych oraz przy głównych trasach tranzytowych jesteśmy już wiarygodnym partnerem dla klientów flotowych. Teraz czas na klientów indywidualnych - tak plany na bieżący rok komentuje Paweł Grzywaczewski, Członek Zarządu Anwim SA.


 

AKTUALNOŚCI

  • Halina-Pupacz-Prezes-Polska-Izba-Paliw-President-Polish-Chamber-of-Liquid-Fuels

    Świat szybko się zmienia, a wymagania klientów stale rosną. Dlatego innowacje, czysta energia, nowoczesne technologie są tym, czego polski przedsiębiorca dzisiaj potrzebuje, aby sprostać konkurencji. Organizowane przez Polską Izbę Paliw Płynnych Międzynarodowe Targi STACJA PALIW są okazją do zebrania najlepszych praktyk, omówienia bieżących problemów sektora paliw i energii, określenia priorytetowych zadań i znalezienia skutecznych sposobów ich realizacji. Dziękując za dotychczasową współpracę,  serdecznie zapraszam na 26. edycję Targów, która odbędzie się w dniach 15-17 maja 2019 r. w Warszawskim Centrum EXPO XXI.

     Halina Pupacz

    Prezes Polskiej Izby Paliw Płynnych

Patroni 2019

Wystawcy 2019