XXV Międzynarodowe
Targi STACJA PALIW 2018

Data:
Start: 09.05.2018 10:00
Koniec: 11.05.2018 14:00

Adres:
EXPO XXI
12/14 Ignacego Prądzyńskiego

01-222 Warszawa
Polska

Organizator:
Polska Izba Paliw Płynnych:
ul. Słomińskiego 19 lok. 521,
00-195 Warszawa
tel. 22 637 50 77
Email: targi(at)paliwa.pl
Radosław Włodarczyk
r.wlodarczyk(at)paliwa.pl
tel. +48 22 637 50 77 wew. 105
+48 534 995 452

Weronika Karauda
w.karauda(at)paliwa.pl
tel. +48 22 637 50 77 wew. 119
+48 731 838 351

Szymon Czerski
s.czerski(at)paliwa.pl
tel. +48 22 637 50 77 wew. 109
+48 733 166 664

Aktualności

20.02.2017

Kompleksowa oferta myjni

Kilka pytań do Piotra Rychtera, CW Consulting

CW Consulting jest jedynym oficjalnym Przedstawicielem i Partnerem w Polsce firmy ALTO Deutschland GmbH dział CarWash w grupie Nilfisk-ALTO. Wszystkim zainteresowanym produktami Nilfisk-ALTO z grupy CarWash doradzamy, dopasowujemy i konsultujemy klientów i przyszłych inwestorów z fabryką w Niemczech, a następnie doprowadzamy marzenia do urzeczywistnienia na wybranym miejscu zaplanowanej inwestycji.
 

Kilka pytań do Piotra Rychtera, CW Consulting

Piotr Rychter CW ConsultingCo możemy zrobić, aby nasz warsztat był bardziej atrakcyjny dla klienta? Co nazywamy „wartością dodaną" dla naszego biznesu?

Rynek warsztatów w naszym kraju jest bardzo duży i wciąż rozwija się dynamicznie. Jest to spowodowane dużą ilością pojazdów na naszych drogach. Warsztaty wciąż podnoszą swoje kwalifikacje, oferując większą wiedzę i szerszy zakres oferowanych usług. Wyspecjalizowane punkty wymiany opon, oferują nie tylko naprawy bieżące ale również m.in. ustawianie świateł, regulację zbieżności. Wszystko to po to aby klient, który wybrał akurat ten warsztat, mógł w nim skorzystać z jak najszerszej oferty. Takie właśnie rozwijanie i co istotne rozszerzanie swoich usług nazywamy dzisiaj WARTOŚCIĄ DODANĄ.

Budowa myjni samoobsługowej (bezdotykowej), automatycznej (portalowej) czy też innej jest dużym wyzwaniem dla przyszłego inwestora?

Można wybudować myjnię na swojej działce, przy funkcjonującym już warsztacie, czy też stacji paliw lub po prostu znaleźć działkę pod budowę danej myjni. Działka taka musi spełniać wymogi, dla warunków zabudowy pod taką inwestycję, należy również uzyskać na to przedsięwzięcie odpowiednie pozwolenie.

Należy zacząć od analizy swojej lokalizacji, na której już działa dany warsztat, sklep, stacja paliw, LPG, stacja kontroli lub wybranej nowej lokalizacji na taką inwestycję, jeśli chcemy aby była ona osobno. Należy zwró-cić uwagę aby spełniała ona kilka podstawowych kryteriów:

Atrakcyjna lokalizacja - to lokalizacja przy dużych skupiskach takich jak parkingi, sklepy codziennych zaku-pów, osiedla o dużym skupisku (blokowiska), osiedle domków jednorodzinnych, najlepiej już od dwóch/trzech tysięcy mieszkańców. Dobrze, żeby taka działka inwestycyjna usytuowana była przy głównych ulicach, przy skrzyżowaniach, czy drogach o dobrym dojeździe. Można zwrócić uwagę również na dogodne usytuowanie przy obiektach zwiększających jej atrakcyjność jak: stacje benzynowe, stacje gazu, centra handlowe, warsztaty samochodowe, Stacje Kontroli Pojazdów. Istotna jest również odpowiednia widoczność myjni, ale też łatwy dojazd, możliwość zjazdu zarówno z prawejMyjnie automatyczne CW Consulting Nilfisk Alto jak i lewej strony.

Odpowiednia powierzchnia działki pod planowaną budowę myjni - to taka powierzchnia żeby można było ustawić myjnię z możliwością wygodnego, komfortowego przejazdu użytkownikom. Aby uatrakcyjnić naszą inwestycję, należy uwzględnić także stanowiska odkurzania, co pozwoli naszym klientom nie tylko umyć pojazd ale i sprzątnąć go w środku.

Jaki typ myjni wybrać? Czym należy się kierować przy wyborze producenta i technologii? Do których myjni klienci zaglądają najchętniej?

Na tego typu decyzję składa się bardzo dużo czynników:
- Lokalizacja - to jest podstawa dla tego biznesu,
- Wielkość i układ działki - pozwoli nam na określić jak dużą myjnię możemy postawić,
- Jakość oferowanej myjni - nie tylko w zakupie, ale i jej późniejsza obsługa gwarancyjna i po gwarancyjna,
- Klienci wracają do myjni „przyjaznych" i dających więcej niż te, z których do tej pory korzystali,
Cała reszta to już luźniejsze tematy, ale bardzo mocno wpływające na atrakcyjność i rentowność każdej myjni, i należy do nich przykładać dużą uwagę, tak przed – w trakcie jak i później.