XXVI Międzynarodowe
Targi STACJA PALIW 2019

Data:
Start: 15.05.2019 10:00
Koniec: 17.05.2019 14:00

Adres:
EXPO XXI
Ignacego Prądzyńskiego 12/14

01-222 Warszawa
Polska

Organizator:
Polska Izba Paliw Płynnych:
ul. Słomińskiego 19 lok. 521,
00-195 Warszawa
tel. 22 637 50 77
Email: targi(at)paliwa.pl

DZIAŁ TARGÓW:

Katarzyna Tomczak
targi(at)paliwa.pl
tel. +48 22 637 50 77 wew. 106
kom: +48 733 166 664

Bożena Runowska
targi(at)paliwa.pl
tel. +48 22 637 50 77 wew. 119
kom: +48 731 838 351

Aktualności

16.02.2017

Innowacyjny włoski koncept pod marką Bruschetta Mia

Gotowy koncept gastronomiczny dedykowany dla stacji paliw

Bruschetta Mia to nowy, innowacyjny koncept na polskim rynku gastronomicznym wzorowany na prawdziwym włoskim stylu. 

Jaką rolę odgrywa gastronomia w ofercie współczesnej stacji paliw?
 
Gastronomia przy współczesnych stacjach paliw to bardzo ważna gałąź sprzedaży i obrotu. Po hot-dogi przychodzą często ludzie po prostu z ulicy, którzy nie przyjechali tam po paliwo. Stacje przy głównych drogach i autostradach, muszą mieć gastronomię. Ludzie w trasie planując swoją podróż zwracają uwagę gdzie będą mogli zjeść dobrze i tak, żeby nie musieć nigdzie zjeżdżać z głównej drogi. 
 
Co z Waszych rozwiązań zaprezentujecie podczas XXIV Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2017?
 
Firma nasza na najbliższych 24tych Międzynarodowych Targach STACJA PALIW zaprezentuje oryginalny, innowacyjny włoski koncept pod marką Bruschetta Mia. Core produktem naszego konceptu jest prawdziwa włoska bruschetta oparta na włoskim pieczywie o wymiarach 25x17cm. Ta oryginalna, pyszna, włoska zapiekanka w 75% oparta jest na produktach importowanych z Włoch z regionu Veneto oraz Toscanii. Pozostałe dodatki to produkty zdrowe, ekologiczne, pochodzące od wybranych dostawców z Polski oraz Niemiec.
 
Na Targach zaprezentujemy gotowy koncept gastronomiczny dedykowany dla stacji paliw w formie pakietu zawierającego szczegółowe menu/różne rodzaje możliwych do przygotowania bruschett, składniki, technologię oraz wyjątkowy design i możliwy marketing podkreślający atrakcyjność kuchni włoskiej.
 
Innowacyjność naszego konceptu to przede wszystkim zaprezentowanie produktu Bruschetty w nowym, typowo włoskim wydaniu, którego nie znamy jeszcze na polskim rynku. Bruschetta plasować się będzie pomiędzy pizzą a zapiekanką.