XXV Międzynarodowe
Targi STACJA PALIW 2018

Data:
Start: 09.05.2018 10:00
Koniec: 11.05.2018 14:00

Adres:
EXPO XXI
12/14 Ignacego Prądzyńskiego

01-222 Warszawa
Polska

Organizator:
Polska Izba Paliw Płynnych:
ul. Słomińskiego 19 lok. 521,
00-195 Warszawa
tel. 22 637 50 77
Email: targi(at)paliwa.pl
Radosław Włodarczyk
r.wlodarczyk(at)paliwa.pl
tel. +48 22 637 50 77 wew. 105
+48 534 995 452

Weronika Karauda
w.karauda(at)paliwa.pl
tel. +48 22 637 50 77 wew. 119
+48 731 838 351

Szymon Czerski
s.czerski(at)paliwa.pl
tel. +48 22 637 50 77 wew. 109
+48 733 166 664

Aktualności

06.02.2017

Consulting IT

Systemy ERP, systemy lojalnościowe, systemy dedykowane dla branży paliwowej

consulting ITSMF GmbH & Co. KG to firma konsultingowa z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży IT. Zajmuje się oceną, wdrażaniem i rozwojem złożonych projektów. Specjaliści z SMF mają duże doświadczenie w implementacji różnych rozwiązań dla branży paliwowej. Z kompletną oferta firmy będzie można zapoznać się już podczas targów paliwowych – XXIV Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2017 w Warszawie. Specjaliści z SMF pomogą dobrać i wdrożyć systemy ERP, lojalnościowe lub dedykowane systemy według indywidualnych potrzeb.

 

Kilka pytań do specjalistów z SMF:

Jakie moduły / obszary funkcyjne powinny znaleźć się w wydajnym systemie ERP dla stacji paliw?

Zależnie od kraju i modelu operacyjnego, w którym funkcjonuje stacja paliw, różnorodność wymaganych modułów rozrasta się od bardzo podstawowych funkcji dla asortymentu paliw, do pełnego wsparcia systemów do obsługi sklepów.

Doświadczeni doradcy z SMF znają standardowe i dedykowane rozwiązania dla europejskiego rynku jak np. SAP, Navision ERP i inne.

Jakie wyzwania często można spotkać przy wdrożeniu ERP na stacjach paliw, sklepach, myjniach?

Wyzwaniem jest zidentyfikowanie indywidualnej konfiguracji pomiędzy zamiarami, wymaganiami i potrzebami oraz dopasowanie i przekroczenie tych oczekiwań.

W oparciu o długoletnie doświadczenie w branży i projektach dla firm paliwowych w Europie, eksperci z SMF mogą zarówno w ramach projektu prowadzić obsługę, przeprowadzić walidację lub wycenić projekty, aby wybrać najodpowiedniejsze rozwiązanie.

Czy istnieje powiązanie pomiędzy asortymentem produktów a lojalnością klientów na stacji paliw? Jakich narzędzi mogą używać właściciele stacji aby wpłynąć na lojalność?

Najważniejszym wyzwaniem jest zidentyfikowanie idealnie pasującego asortymentu dla lokalnego klienta. Dlatego analizy i monitorowanie danych (raportowanie) jest jednym z kluczy do rozpoznania właściwych i nieodpowiednich artykułów, w celu zwiększenia satysfakcji klienta i w efekcie, lojalności.

SMF dostarcza zarówno usługi lojalnościowe (analityka) i produkty (np. aplikacje lojalnościowe) dla lepszego wrażenia odbieranego przez podróżnych.