• MTSP2018_27.JPG
  • MTSP2018_32.JPG
  • MTSP2018_29.JPG
  • MTSP2018_2.JPG
  • MTSP2018_10.JPG
  • MTSP2018_51.JPG
06.02.2017

Consulting IT

Systemy ERP, systemy lojalnościowe, systemy dedykowane dla branży paliwowej

consulting ITSMF GmbH & Co. KG to firma konsultingowa z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży IT. Zajmuje się oceną, wdrażaniem i rozwojem złożonych projektów. Specjaliści z SMF mają duże doświadczenie w implementacji różnych rozwiązań dla branży paliwowej. Z kompletną oferta firmy będzie można zapoznać się już podczas targów paliwowych – XXIV Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2017 w Warszawie. Specjaliści z SMF pomogą dobrać i wdrożyć systemy ERP, lojalnościowe lub dedykowane systemy według indywidualnych potrzeb.

 

Kilka pytań do specjalistów z SMF:

Jakie moduły / obszary funkcyjne powinny znaleźć się w wydajnym systemie ERP dla stacji paliw?

Zależnie od kraju i modelu operacyjnego, w którym funkcjonuje stacja paliw, różnorodność wymaganych modułów rozrasta się od bardzo podstawowych funkcji dla asortymentu paliw, do pełnego wsparcia systemów do obsługi sklepów.

Doświadczeni doradcy z SMF znają standardowe i dedykowane rozwiązania dla europejskiego rynku jak np. SAP, Navision ERP i inne.

Jakie wyzwania często można spotkać przy wdrożeniu ERP na stacjach paliw, sklepach, myjniach?

Wyzwaniem jest zidentyfikowanie indywidualnej konfiguracji pomiędzy zamiarami, wymaganiami i potrzebami oraz dopasowanie i przekroczenie tych oczekiwań.

W oparciu o długoletnie doświadczenie w branży i projektach dla firm paliwowych w Europie, eksperci z SMF mogą zarówno w ramach projektu prowadzić obsługę, przeprowadzić walidację lub wycenić projekty, aby wybrać najodpowiedniejsze rozwiązanie.

Czy istnieje powiązanie pomiędzy asortymentem produktów a lojalnością klientów na stacji paliw? Jakich narzędzi mogą używać właściciele stacji aby wpłynąć na lojalność?

Najważniejszym wyzwaniem jest zidentyfikowanie idealnie pasującego asortymentu dla lokalnego klienta. Dlatego analizy i monitorowanie danych (raportowanie) jest jednym z kluczy do rozpoznania właściwych i nieodpowiednich artykułów, w celu zwiększenia satysfakcji klienta i w efekcie, lojalności.

SMF dostarcza zarówno usługi lojalnościowe (analityka) i produkty (np. aplikacje lojalnościowe) dla lepszego wrażenia odbieranego przez podróżnych.

 

 

AKTUALNOŚCI

  • Halina-Pupacz-Prezes-Polska-Izba-Paliw-President-Polish-Chamber-of-Liquid-Fuels

    Świat szybko się zmienia, a wymagania klientów stale rosną. Dlatego innowacje, czysta energia, nowoczesne technologie są tym, czego polski przedsiębiorca dzisiaj potrzebuje, aby sprostać konkurencji. Organizowane przez Polską Izbę Paliw Płynnych Międzynarodowe Targi STACJA PALIW są okazją do zebrania najlepszych praktyk, omówienia bieżących problemów sektora paliw i energii, określenia priorytetowych zadań i znalezienia skutecznych sposobów ich realizacji. Dziękując za dotychczasową współpracę,  serdecznie zapraszam na 26. edycję Targów, która odbędzie się w dniach 15-17 maja 2019 r. w Warszawskim Centrum EXPO XXI.

     Halina Pupacz

    Prezes Polskiej Izby Paliw Płynnych

Patroni 2019

Wystawcy 2019